Doransky

2010. március 29., hétfő

A közösségi oldal, mint reklámfelület

Hírdetések a közösségi oldalakon

Felmérések szerint az IWIW és a Facebook lassan ugyanannyira látogatott, mint a Google. Ezért tűnik jó ötletnek, hogy ezeket a felületeket is reklámra használják, hisz már bebízonyították, hogy a tévés reklámok már nem érik el a kívánt hatást. Valljuk be, mindenki elkapcsolja a tévét, ha reklám jön a kedvenc tévéadása közben.
A kezdetekkor ezek a közösségi oldalak még csak az ismerősökkel való kapcsolattartást szolgálta, de mára már játszhatunk rajta a különböző alkalmazásokkal, párt kereshetünk és igen, hirdethetünk is rajta. Akár személyre szabott üzeneteket is küldhetünk, hisz a profilból sokszor kiderül, kinek milyen hobbija van, és milyen témák iránt érdeklődik. Ráadásul ezeknek az oldalaknak a látogatottsága és a felhasználó tábora folyamatosan nő. Lassan már mindenki megtalálható legalább egy ilyen közösségi oldalon, de van aki akár 8-10 ilyenen is megtalálható.
Ezért is lehet jó ötlet a marketingesektől, ha az ilyen honlapokon kívánnak hírdetni.

A cikk alapja: SMO a harmadikon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése